Η χώρα μας έχει τον Προγραμματισμό στο αναλυτικό πρόγραμμα μια δεκαπενταετία!


Η εκστρατεία «Προγραμματισμός για όλους», από 27 Αυγούστου 2014, υποστηρίζεται από 100 και πλέον άτομα (τους/ις ευχαριστούμε!) μέσω Facebook και Twitter. Το μήνυμα της εκστρατείας γίνεται γνωστό στις 32.841 (!) επαφές των υποστηρικτών (μέχρι στιγμής🙂 παράλληλα με την έναρξη της 2ης Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Προγραμματισμού στις 11 Οκτωβρίου 2014.

Μπορείτε κι εσείς να γίνετε υποστηρικτής της εκστρατείας μας και να συντελέσετε στη μεγιστοποίηση του αντίκτυπου και στη διάδοση της πρωτοβουλίας…

https://www.thunderclap.it/projects/15570-coding/embed

Για την ιστορία το μάθημα της Ανάπτυξης Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον, (ΑΕΠΠ) εντάχθηκε στο Α.Π.Σ. και ξεκίνησε να διδάσκεται στην Γ’ Λυκείου της Τεχνολογικής Κατεύθυνσης από τη σχολική χρονιά 1999-2000, μία κυριολεκτικά παγκόσμια πρωτοτυπία για τη χώρα μας!

A deep understanding of programming, in particular the
notions of successive decomposition as a mode of analysis
and debugging of trial solutions, results in significant
educational benefits in many domains of discourse,
including those unrelated to computers and information
technology per se.
(Seymour Papert, in «Mindstorms»)

«Μια βαθιά κατανόηση του προγραμματισμού, ιδίως οι
έννοιες της διαδοχικής αποσύνθεσης ως τρόπου ανάλυσης
και του εντοπισμού σφαλμάτων των δοκιμαστικών λύσεων,
οδηγεί σε σημαντικά εκπαιδευτικά οφέλη σε πολλούς τομείς του λόγου, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που δεν σχετίζονται απαραίτητα με τους υπολογιστές κι αυτές καθεαυτές τις ΤΠΕ

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s