Η διδακτική των Επιστημών μέσω των ΤΠΕ


Τα τελευταία χρόνια, οι εξελίξεις στον χώρο των ΤΠΕ έχουν αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο αντιλαμβανόμαστε τη διδακτική των Επιστημών στα σχολεία της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Τα σχολεία διαθέτουν νέα κινητά προϊόντα, φιλικά προς τους χρήστες, που τα βοηθούν να ενσωματώνουν νέες ενότητες και δραστηριότητες στα προγράμματα σπουδών των Επιστημών. Παρόλα αυτά, όπως γνωρίζουν οι περισσότεροι παιδαγωγοί, ο τεχνολογικός εξοπλισμός δεν μπορεί από μόνος του να μεταβάλει τον τρόπο με τον οποίο οι δάσκαλοι, ή τα σχολεία, προσεγγίζουν τη διδακτική των Επιστημών μέσα στην τάξη. Με άλλα λόγια, η βελτίωση των εργαλείων δεν οδηγεί απαραίτητα στην ανάπτυξη καλύτερης παιδαγωγικής. Η κοινωνία, βέβαια, θέλει για τα παιδιά της το καλύτερο. Από τη μία θέλει τα σχολεία να παρέχουν περιβάλλοντα που αποτελούν πρόκληση για τους μαθητές, διδάσκοντάς τους χρήσιμες δεξιότητες στις ΤΠΕ, και από την άλλη θέλει να καλλιεργούν την επιθυμία τους να μάθουν και να ανακαλύψουν. Τα προγράμματα έρευνας και ανάπτυξης προσπαθούν τα τελευταία χρόνια να συνδυάσουν τις τεχνολογικές και παιδαγωγικές απαιτήσεις προκειμένου να σημειωθεί πρόοδος στη βελτίωση της διδακτικής των Επιστημών στην Ευρώπη.

Διαβάστε ολόκληρο το κύριο άρθρο (Πηγή: eLearning Papers αρ. 20)

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s