Η χρήση ενός 3D εικονικού περιβάλλοντος στη μαθησιακή διαδικασία


3d.jpgΜε τις επαυξημένες δυνατότητες των 3D εικονικών περιβαλλόντων είναι δυνατό όχι μόνο να προσομοιωθούν οι συνθήκες ενός φυσικού περιβάλλοντος, αλλά υπάρχει η δυνατότητα οι ίδιοι οι μαθητές να αλληλεπιδρούν με τα μαθησιακά αντικείμενα με πιο βιωματικό τρόπο. Μέσα στο εικονικό περιβάλλον ο μαθητής έρχεται σε επαφή με την πληροφορία σε «πρώτο πρόσωπο» αφού επιλέγει πότε και πως θα εμφανιστεί. Περισσότερα

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s